donderdag 14 november 2019

Vogeltje, wat zing je vroeg!


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik een leuke ticketkaart in  Kerstsfeer.

Alleerst welkom aan de nieuwe volgster, leuk dat je mij gaat volgen!

Gebruikte materialen:
De mal is van Studio Light.
De ronde mal is van Marianne Design, speciaal voor de leuke schudkaarten.
Het designpapier is van Minthy.

Ik vond het altijd moeilijk om zo'n kaart te maken, maar tijdens de Knotsgekke Kaartendagen heb ik een workshop gedaan bij Ineke Bezemer, sindsdien vind ik het leuk om deze kaarten te maken.


Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Ria. Leuk dat schudgedeelte met dat mooie plaatje erin. Fijn dat je door de workshop nu weet hoe het handig is om schudkaarten te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartmal gebruikte je ! Echt een prachtige kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...