vrijdag 15 november 2019

Winter Wonderland


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik een schattig kerstkaartje, gemaakt met div. producten van Marianne Design.
Ook hier heb ik weer een schuifkaart gemaakt met een plaatje van Gerda's Hobbyshop.

De bloem heb ik gemaakt naar voorbeeld van Anja van Laar.
Afgelopen zaterdag gaf zij een demo in bloemen maken met gebruik van perkamentpapier of velum.
Ze bewerkte het perkament met vingerwax.
Tijdens het drogen, nemen de bloemetjes een bolle vorm aan. Is zo grappig om dat te zien!!
Later heb ik de bloem bewerkt met inkt.


Kijk eens op het blog van Anja van Laar, ze laat daar diverse voorbeelden zien, ze zijn werkelijk schitterend!!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Groetjes van Ria.



2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Ria!!!!! :-)...
    Ik krijg héél veel leuke reacties op die bloemen van mij...:-)...

    groetjes van Anja

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart!
    Inderdaad een mooie bloem.
    Plaatje is ook perfect voor deze kaart, alles mooi rustig.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...