donderdag 13 oktober 2016

Brrr, ijskoud!!


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik deze "koude winterkaart".
De temperatuur buiten geeft echt aanleiding om deze kaart te maken
Zelf heb ik vanmorgen de houtkachel aangemaakt, er is dan ook een aangenaam temperatuurtje bij mij in de huiskamer. Heerlijk!!

Ik heb voor deze kaart het designpapier van Studio Light gebruikt.
Verder diverse mallen van Joy.
Het plaatje komt bij Gerda's Hobbyshop vandaan.
Ook het mooie lint en kant heb ik daar gekocht.

Ook mag ik 2 volgers verwelkomen: Nicolette en Lia.  Hartelijk welkom op mijn blog!
Leuk dat je zo de creaties van elkaar kan zien.
Nieuwe volgers zijn altijd welkom. Ik lees de reacties met veel plezier!
Hartelijk dank voor de reacties op mijn vorige kaart! Geweldig hoor!


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

Met deze kaart die ik mee aan:

- 52 WTC, week 41
- Winter Wonderland
- ABC Christmas challenge: U is for Under The Pile 

16 opmerkingen:

  1. Zeker een winterse kaart, soms heb je dat wel dat je het er koud van krijgt als je zo bezig bent met koude kleuren en plaatjes. Maar hij is mooi en goed gelukt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, winterse kaart Ria,
    ik heb dat papierblokje ook en het bijpassende effen papier, zó mooi. Leuk plaatje heb je gebruikt in een hele mooie stans,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Ria!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het voelt idd al kouder aan .
    Schitterende winterse kaart Ria !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse kaart Ria.Mooie rand en een heel mooi bijpassend plaatje.Heel mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie winterse kaart Ria. Ik vind het leuk zoals je met het design-papier gewerkt hebt, de uilen spelen op deze manier ook een rol. Het plaatje heb je mooi "omlijst".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, echt een mooie winterse kaart !
    Leuk!
    Groeten van een nieuwe volger !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brrr, wat winters....maar wel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze winterse kaart. Weet jij wat Under the pile betekend? Ik kwam er niet uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ook niet. Ze gebruiken voor iedere challenge een letter van het alfabet.

      Verwijderen
  10. Hele mooie winterkaart Ria! Ook een mooie stans waar je het plaatje in heb verwerkt,
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card Ria.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A gorgeous Christmas card, gorgeous design. Thank you for sharing with us at Winter Wonderland Challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A gorgeous Christmas card, gorgeous design. Thank you for sharing with us at Winter Wonderland Challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card - what a lovely wintry scene!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...