vrijdag 2 december 2016

Winters






Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik deze winterkaart op mijn blog. 
Hij ligt al een aantal dagen op mijn werktafel, maar kreeg hem maar niet af, ik pakte hem iedere keer maar kreeg geen kans om hem af te maken.

Met onze dochter gaat het gelukkig goed.
Ze heeft inmiddels het gevoel weer terug in haar hand. De ingreep was echt nodig.
Hartelijk dank voor jullie leuke, meelevende reacties !

De kaart is gemaakt naar een ontwerp van Marjan van der Wiel. Ik vond hem zo mooi!
Ik heb er toch geprobeerd een eigen kaart van te maken.
De mallen van Petra van Dam zijn ook zo mooi !
Het plaatje is 1 van de nieuwe serie van Gerda's Hobbyshop. 
Ook het mooie kant heb ik bij haar gekocht.
Syta van Gelderen heeft dit plaatje ook op 1 van haar vintagevellen staan.


Ik wens jullie nog een fijn weekend en een leuke Sinterklaasavond !

Groetjes van Ria.  

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

- KIC  Challenge 97
- Marianne Design challenge 166
- Knutsels & Kadootjes 


18 opmerkingen:

  1. Schitterend, heel erg mooi....wat een sfeer hangt er in dit kaartje zeg.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ria wat mooi! Een echte winterkaart!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterkaart, Ria.Hele mooie materialen gebruikt.Mooi plaatje.Fijn dat het weer beter gaat met je dochter.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi winters kaartje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi !
    Fijn dat het beter gaat met je dochter !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ria je hebt een heel mooi winters kaartje gemaakt.
    Liefs Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Ria....de kleuren zijn ook prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so pretty! Thanks for sharing it with us at ABC Christmas Challenge.
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke winterkaart
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Ria... wel heel jammer dat je geen afbeelding/stempel van Marianne Design op je kaart hebt verwerkt, dit is wel de bedoeling. (Zie info in de linker sidebar op de challenge blog).
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Mooie kleuren en het plaatje met die diepte erin is heel prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous creation! :)
    Thanks for sharing over at the ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is echt prachtig! Ik doe er ook wel eens een week over...en dan opeens weet ik wat er nog ontbreekt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Ria
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kwam via het Marianne Designblog bij jou een kijkje nemen naar je prachtige winnende kaartje...het is inderdaad een prachtig kaartje met hele mooie stansjes erop
    Ik ben maar gelijk volger geworden ...en ga proberen met egelmaat langs te komen

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...