vrijdag 6 september 2019

Lekker snoepie!!



Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik geen kaartje, maar een lekker snoepje.
Zomaar gemaakt om iemand te verwennen  die gek is op alles wat maar zoet is.
Van jam tot de grootste bonbons.
Ze heeft een figuurtje om van te zeggen "die eet niet veel ", maar al het zoete gaat er bij haar wel in.
Ik moet sterk oppassen dat ik niet te veel eet. Bij mij gaat ieder pontje door het mondje!

Ik heb de mal van DDBD gebruikt.
Het designpapier komt uit de oude doos, het plaatje is van Gerda's Hobbyshop, is een wat ouder plaatje.
Verder wat bloemetjes en leuk lint om het snoepje dicht te maken.



Zo, nu ga ik verder met de kerstkaarten, ik zie er al diverse mooie exemplaren voorbij komen.
Gisteren heb ik bij Ineke Bezemer een workshop gedaan. Dit heeft mij weer gemotiveerd om weer verder te gaan voor de Feestdagen.

Ik wens jullie een fijn weekend en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk snoepje is dat geworden Ria..snoepje van de week én geen caloriën hihi. Mooi gedecoreerd en erg leuk om te geven/ krijgen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...