vrijdag 17 juli 2020

Maritiem


Goedemorgen allemaal,

Vandaag plaats ik dit kleine uitklapkaartje in maritiem-stijl.

Ik heb gebruik gemaakt van het mooie nieuwe designpapier van Ciao Bella.
Het papier is erg leuk met div. mogelijkheden met labels en teksten.
Het is verkrijgbaar in 15.3x15.3, 20x20 en 30.5x30.5.
Verder blauw visnet en mallen in een zeelijn w.o. een vuurtoren, schelpen en zeester.


Voor degenen die op zomervakantie gaan, wens ik jullie een fijne vakantie, maar pas op jezelf!

Groetjes van Ria.

3 opmerkingen:

  1. Wát mooi Ria!!
    Lijkt me héél wat tijd in zitten...:-).

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Je hebt mooi dp papier gebruikt.
    Paar leuke details erbij en je ingewikkelde kaart is klaar:)
    Heel leuk gedaan!
    Alvast fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie zomerse kaart Ria, leuk met zo'n band eromheen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...