vrijdag 24 juli 2020

Bloemen


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik een kaart met de mal van Studio Light. Hij is ontworpen door Jenine Siemerink van Hobbyvision.
Ook het designpapier is van haar.

Het is een mal waar je wel eens problemen kan hebben bij het uitstansen, maar bij de Gemini gaat het altijd goed. Daar zit een metalen plaat bij die iets meer druk geeft bij het fijne stanswerk.
Ik heb dit zonder de metalen plaat gestand.


Ik wens voor degenen die op vakantie gaan of gaan, een fijne tijd.
Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.


2 opmerkingen:

  1. erg mooi gemaakt, die mal is ook wel supergaaf he. Leuk dat je bij mij langsgehopt was. Dacht kom ook terug bij jouw is ook wel zo leuk . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het is leuk om bij elkaar inspiratie op te doen! Tot de volgende keer, Miriam!
      Gr. Ria

      Verwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...