dinsdag 15 augustus 2017

Goede Feestdagen 1


Hallo allemaal,

Wat is het weer leuk om kerstkaarten te maken!
Ik zag er wel tegen op om midden in de zomer al met deze kaarten te beginnen, maar als je niet wil stressen voor de feestdagen, moet je wel aan de gang.
Er komen welke mooie mallen en designpapier op de markt, dat het wel zal lukken.
Dit kaartmodel staat in de nieuwe Marianne, gemaakt door Marjan van der Wiel.
Ik mocht deze kaart persoonlijk bij haar bewonderen. Echt een leuk model!

Gebruikte materialen:
- designpapier van Maja
- ronde mal: MD: CR1414
- randborder: MD: CR1415
- kerstroos en blaadjes: MD: CR0435
- tekststempel: MD: CS0991
- hertjes: Joy: 6002/2029
- plaatje: Gerda's Hobbyshop


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kerstkaartje Ria!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Ria!!

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart is het geworden Ria. Marjan maakt inderdaad plaatjes van kaarten. Mooi met die metalen hoekjes erop verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje Ria!
    Mooi in deze kleur.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...