donderdag 17 augustus 2017

Goede Feestdagen 2


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik weer een kerstkaart.
Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de Sol die Ineke Bezemer vorige week heeft gegeven bij Noor Design.
Ik kon die avond niet direct meedoen, maar had snel de hints opgeschreven. 
En zie hier het resultaat!

Gebruikte materialen:

- designpapier: onbekend (vond het mooi met glimmende figuren)
- ronde mal van groot naar klein: MD- CR1331
- borderrand: Joy: 6002/0912
- mal met boompjes en huisjes: Joy: 6002/0697
- mal met boompjes: Joy: 6002/0697
- mal denneboompjes: Joy: 6002/2056
- hertjes: Amy Design: ADD10115
- plaatje: Gerda's Hobbyshop 
- tekststempel: MD: CS0991
- parelrand: Gerda's Hobbyshop 

Je hoeft geen ronde mallen te gebruiken, ovaal, vierkant of rechthoek kan ook goed, als de mallen van groot naar klein op elkaar volgen.


Nog hartelijk bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaarten! 
Ik lees deze met veel plezier hoor!

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Ria!
    Heel leuk model en alles zo mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ria. handig om dit volgens een sol te maken. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Ria ... Lijkt mij echt een leuke sol geweest ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Ria en mooi papier heb je gebruikt! Dit model wil ik ook nog gaan maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...