maandag 15 mei 2017

Veldboeket


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik deze schitterend model kaart met veldbloemen.
Hij is bestemd voor een heel bijzondere vrouw die wel een "opkikker" kan gebruiken.
Het patroon is van Thea Wildeman.
Ze had dit model gebruikt op het blog van Marianne Design.
Hartelijk dank, Thea!
Heb wel even zitten "vogelen", maar hij is gelukt en heb geprobeerd toch mijn eigen draai aan gegeven.

De mooie mal is ontworpen door Anja van Laar.  (LR0468)
Hoe deze dame deze mallen ontwerpt, schitterend!
Het mooie plaatje is van Mattie. (MB164)
Het designpapier is ook van Marianne. (PK9145)
De ronde mal is een oudere mal (CR1331).
Verder heb ik niet zoveel versiering gebruikt, een lintje, dubbel parelkoort en vlinders van glas.
Het is een chique kaart geworden!


Ik wens jullie nog een hele fijne dag met mooi weer! Geniet er van!

Groetjes van Ria.

- CraftAddiction, challenge 05

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Ria.Mooi model en hele mooie stansen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Toppertje Ria!!
    Héél mooi gedaan...

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Kaartje!
    Mooi model en alles past mooi bij elkaar.
    Een chique opkikker.
    Ook veel plezier met het mooie weer.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ria
    Prachtig is je kaart in dit leuke model met die mooie mallen, zo fijn als je hier iemand even mee op kan vrolijken.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een super mooi kaartje Ria en zeker en vast de mallen zijn echt schitterend !
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...