dinsdag 9 mei 2017

Maritiem



Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik dit leuke model "maritiem" kaart.
Ik zag dit model op Facebook voorbij komen.
Na een tijdje te hebben gedacht hoe ik deze kaart te zullen "aankleden", zie hier het resultaat.
Ik vind hem aardig geslaagd, na veel passen en meten....

De gebruikte materialen zijn het meeste van Joy, van de zeelijn van vorig jaar.
Ook de stempels zijn van Joy.



Zo komt het plaatje met zeegezicht bij Gerda's Hobbyshop vandaan.
Het visnet heb ik gevonden bij ons op de markt.


Ik wens jullie een hele fijne toe en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

- Be Challenged, maand mei 2017



4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Ria.Veel op te zien.Leuk gedaan met het visnet en de visjes erin.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart!
    Ik hou van een maritiem sfeertje op een kaart.
    Mooi aangekleed.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...