maandag 9 mei 2016

Er is er één jarig


Hallo allemaal, 

Vandaag plaats ik deze kaart op mijn blog n.a.v. de verjaardag van onze jongste kleindochter Rianne.
Begin mei  is ze alweer 1 jaar geworden!  Wat gaat de tijd toch snel! 
Een jaar geleden had je zo'n klein meisje op je arm, nu is het een flinke tante van ruim 10 kg.!
Ze heeft zelf een paar wollige konijntjes, ook kippen zijn er te vinden!
Dieren vindt ze geweldig, alle knuffels vindt ze leuk!



Gebruikte materialen:

- 6011/0308:- Designpapier: Joy
- CR/1350: -ronde mal: Marianne Design
- 6002/357: - border: Joy
- 6002/316: -sierrand: Joy
- DF/3424: - design folder puntjes: Marianne Design
- 1201/0062: - kip: Joy
- COL/1380: - stempel 1: Marianne Design
- ECO/138: - tekststempel: Marianne Design
- groen lint en parelpen


Hierbij wil ik ook 2 volgers verwelkomen: Anja en Janneke!
Gezellig om elkaars creaties te kunnen bewonderen!

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart voor je kleindochter,Ria.Mooie stansen en een superleuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd met het konijn. Heel mooie gemaakt Ria. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een leuk kaartje, ik ben gek op konijntjes; wat een lieverd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto van je kleindochter Ria, de vrolijkheid straalt eraf. Je hebt een lieve kaart gemaakt voor haar eerste verjaardag, leuk plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met die prachtige, vrolijke kleindochter van je. Wat een schatje zeg. Je kaart is trouwens ook prachtig. Lief hoor met dat konijntje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor je kleindochter en nog gefeliciteerd.
    Mooie foto,wat worden ze snel groot.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...