maandag 2 mei 2016

50 jaar getrouwd


Hallo allemaal,

 Hartelijk welkom op mijn blog, Doris. Ik ben ook volger bij jou geworden.
Leuk om zo contact te krijgen met andere hobbyisten!

Deze kaart heb ik gemaakt voor een oud collega van mijn man.
Afgelopen week mocht hij samen met zijn vrouw, 50 jaar getrouwd te zijn.
Het is zo'n geweldig echtpaar die een heel bijzondere kaart verdienen!

Het maten van deze kaart staan in Gerda's Hobbyshop nr. 10 en is gemaakt door Marjan van der Wiel. Heb hem iets aangepast.

Gebruikte materialen:

- PPMGB20: - designblok My Botanic Garden:  Studio Light
LR/0309: - lijstje: Marianne Design
LR/0395: - sierrand: Marianne Design
CR/1353: - max label: Marianne Design
LR/0398: - roos + blaadjes: Marianne Design
6002/0138: - 50: Joy
- plaatje Gerda's Hobbyshop
- parelkleurig bloemetje
- parelkoort
- plakparels
- strass-hartjes


 Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

6 opmerkingen:

  1. Een mooie elegante kaart is het geworden Ria. De bewerkte roos is echt een blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kaart geworden !
    Die mooie roos past er heel goed bij.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige trouwkaart,Ria.Hele mooie rozen en mooi afgewerkt met het parelsnoer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ria een super mooi kaartje is dit, mooi van model, kleur en dan die prachtige bewerkte roos er bij ... Super mooi hoor !
    Fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart voor een 50 jarig huwelijk Ria!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...