donderdag 12 november 2015

Warme winter wensen


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze kaart verder afgewerkt.
Ik ben nog niet klaar met de kerstkaarten, dus freubel ik nog maar even door!
Nog hartelijk dank voor de leuke reacties op de vorige kaart!

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

- designpapier van Maja Design
LR/0388: - ronde mal en bloemen: Marianne Design
- 6002/0458: - ronde mal: Joy
CED/3013: - hulsttak: Creative Expressions
6410/0177: stempel: Marianne Design
- plaatje Gerda's Hobbyshop
- plakparels


Veel plezier met het freubelen en tot de volgende keer!!

Groetjes van Ria.

- 52 weeks to Christmas challenge 46
- HobbyVision challenge 43 Kerst
KIC challenge 72 Kerst

11 opmerkingen:

  1. Prachtig plaatje op een heel mooi kaartje!
    Lieve groetjes, Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ria. Ben ook nog niet helemaal klaar met mijn kerstkaarten dus freubel ook nog even door ...
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria,
    je kaartje is prachtig, hele mooie mal, leuke bloemen heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Ria!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Ria.Hele mooie mallen en plaatje.Ontzettend leuke bloemen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gedaan Ria...een schitterende kerstkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Ria. Je hebt alles heel mooi gecombineerd, die tekstbanner, het plaatje en wat een mooie bloemen heb je gemaakt.
    Ik vind het een beauty...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Ria. Wat een prachtige kaart. Leuk met deze mal. Een mooi sfeertje op Je kaart. Bedankt voor het meedoen bij KIC groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ziet dit er prachtig uit! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al zo'n mooie warme kerstkaart.
    Leuk dat je nog een keer mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...