maandag 16 november 2015

Van Harte



Hallo blogvriendin(nen),

Vandaag plaats ik deze kaart op mijn blog: -  Onze dochter is vandaag jarig!!
Corine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag samen met je man en de kleine Rianne!!

Aangezien haar favoriete kleur "rood" is, heb ik deze kaart in die kleur gehouden.
Ook heb ik de nieuwe mal van Anja van Laar gebruikt, gecombineerd met  de ovale Basic Shapes-mal, welke voor de Cardhopper wordt gebruikt.
Ik vind de combinatie wel erg geslaagd eerlijk gezegd.
Ook het plaatje met de ijsvogel vind ik erg mooi en past bij de warme kleur rood.
Verder heb ik de kaart rustig gehouden.

Gebruikte materialen:

- mooi donkerrood karton van Bazzill
- 8013/0123: - metallic cardstock: Joy
LR/0376: - mal Anja van Laar: Marianne Design
CR/1333: - ovale mal Basic Shapes: M.D.
6003/0032:  - takje: Joy
- CS/0823:  - tekststempel: M.D.
- plakparels
- plaatje van Gerda's Hobbyshop


Hartelijk dank voor jullie reacties op de vorige kaart, ik lees ze met plezier!!
Miranda, jij ook welkom op mijn blog, leuk dat je zo reageerd!!

Graag tot de volgende keer!!

Groetjes van Ria. 

Knutsels en kadootjes challenge 29





7 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria,
    het is echt een schitterende mal en je kunt hem zo mooi combineren,
    je kaartje is prachtig!
    Gefeliciteerd met de jarige dochter,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter Ria.
    Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt, is ook een erg leuke mal.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ria gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en je hebt een super mooi kaartje met geweldig mooie malletjes gemaakt voor haar !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter,Ria.Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ria,
    wat heb je de mallen prachtig gebruikt. Ik heb ze ook liggen maar moet er nog mee aan de slag. Met deze mooie kaart komt mijn inspiratie wel.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...