vrijdag 24 juli 2015

kerstlabel


Hallo allemaal,

Ik laat jullie deze kerstlabel zien die ik gemaakt heb de mallen die Marianne Design vorig jaar heeft uitgebracht.
Ik vind dit een schitterende mal die je ook goed kan gebruiken bij het maken van doosjes!
Ook het plaatje vind ik een schatje!

Gebruikte materialen:

- mal kerstlabel: M.D. : LR 0334
- takjes, dennenappel: M.D. : LR 0186
- papieren blaadjes
- papieren bloemetjes
- lief vintageplaatje
- organzalint
- strass-steentjes

Zo, nu ga ik weer verder met de kerstkaarten.
Het is bij mij net als bij iedereen, ik kom altijd kaarten tekort!

Veel hobbyplezier en voor wie op vakantie is of gaat, een hele fijne tijd!

Groetjes van Ria.



2 opmerkingen:

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...