maandag 13 juli 2015

Een bloemetje voor jou




Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met de schitterende mallen van Creative Expressions Craft Dies.
Ik vind ze wel zo mooi !!!

Er komen binnenkort weer nieuwe mallen met bijpassende stempels uit.
Je hebt veel mogelijkheden hoe je de mal gebruikt. 

Ook het takje en de bloemen is een mal van Creative Expression Craft Dies.

Bij Kippers YouTube bloemen maken, kan je kijken hoe je deze leuke bloemen kan maken. 

Het designpapier is schitterend met prachtige bloemenprinten. Er hoeft weinig versiering meer op de kaart zo mooi is het papier.

Gebruikte materialen:

- Designpapier Craft & You: Vintage time
- CED 5206: grote mal Caribbean Island
- CED 1430: bloemen: Classic Foldover Flowers
- CED 1425: takje: Blossoming Brance
- CR 1309: mal van Marianne Design: een bloemetje voor jou
- lint met pareltjes
- plaatje van Gerda's Hobbyshop

Ik wens jullie een fijne dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...