dinsdag 15 september 2020

Zomaar....


Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een kaart gemaakt van de mooie mal van Marianne Design, ontworpen door Anja van Laar.
Het is een 3-luik, die verschillende mogelijkheden heeft.
Ik ben heel blij met deze mal!

Het is een beetje "herfstkaart" geworden met de kleuren van de herfst.
Het plaatje is van Reprint, design Miss Margit.
Het glanspapier is van Essential card deco.


Ik wens jullie nog een fijne dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.





4 opmerkingen:

  1. Wát een mooie Ria!! :-)...

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi 3-luik Ria. Dat glanzende papier geeft er een warme uitstraling aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend drieluik Ria! Sierlijk die glimmende ornamenten

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke drieluik Ria!
    Mooie kleuren combi.
    Ik ben momenteel ook bezig met deze mal, een Kerstkaart.
    De mal is inderdaad super!
    Hebben we een leuke aankoop gedaan :)
    Fijne week verder, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...