dinsdag 4 december 2018

Hallo, meneer de sneeuwman!


Hallo allemaal,

Zijn jullie al klaar met de kerstkaarten?
Nou ik nog niet. Dit vanwege mijn gevoelens om aan kerstkaarten te beginnen.
Ach ja, dat kan men hebben.
Ik heb mijn hobby echt niet aan de kant gezet, even wat rustiger aan.

Vorige week heb ik samen met mijn hobbyvriendin deze kaart gemaakt. Ook zij had een "duuwtje" nodig.

Wat heeft Anja van Laar weer schitterende mallen ontworpen. Op haar blog geeft ze goede uitleg hoe deze mallen gebruikt kunnen worden.

Ik heb de mal LR/570 gebruikt.
Designpapier is er 1 uit de oude doos.
Een leuk plaatje erbij.
Ook de tak en het hoekje zitten bij deze nieuwe mallen.
Om het compleet te maken heb ik een 3D embossingmal bij Marianne Design gebruikt.



Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.

Challenge de Egel nr 68




2 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Ria. Heel mooi gemaakt en leuk om de ondergrond eerst te embossen.
    Dank je wel voor je deelname aan de sneeuwpop-challenge bij De Egel.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Ria!!

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...