vrijdag 25 mei 2018

Tweet, tweet!


Hallo allemaal,

Wat is het toch schitterend weer!
Alles begint mooi te groeien en te bloeien, is gewoon een lust voor het oog.

Vanmorgen werd ik al vroeg wakker van de vogels die een serenade gaven.
Eerst de ene en dan volgen er steeds meer.

Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge van Be Challenged.
Je krijgt een schets met bepaalde opdracht.
Dit keer was de opdracht dat de kaart moest sluiten met strik en bloem of meerdere bloemen.

Gisteren zag ik dit designpapier van Studio Light met allemaal vogeltjes.
Daarnaast heb ik de randmal van Joy Crafts gebruikt.
Het takje en het vogeltje zijn van Marianne design.
Bloem gemaakt met Flowerfoam en gekleurd met Memento.


Ik wens jullie een fijn weekend en graag tot de volgende creatie.

Groetjes van Ria.

- challenge Be Challenged: - mei 2018

2 opmerkingen:

  1. Een mooie uitvoering van dit model!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Ria.Superleuk model.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...