vrijdag 1 december 2017

Koetsje rijden


Hallo allemaal,

Na lange tijd plaats ik deze kaart.
Wij hebben nogal wat zorgen gehad met de gezondheid van mijn man en ons jongste kleinkind.
Ook ik zat niet lekker in mijn vel.
Gelukkig gaat nu alles weer goed en heb de inspiratie gelukkig weer terug.
Moet ook wel, anders wordt het kaarten kopen voor de feestdagen.

Ik zag deze leuke mal bij een demo van Ineke Bezemer. Heb hem toch maar gekocht. En zie hier het resultaat.

Gebruikte materialen:
- mal van DDBD: 470.713.650
- designpapier: Lemon Crafts
- randmal : Marianne Design: CR1415
- schilderijlijst: Joy: 6002/0631
- tak met sterretjes: Amy Design: ADD10082
- houten ornamenten: Craft Emotions
- plaatje is van Gerda's Hobbyshop: GH3344


Ik wens jullie nog een hele fijne dag met mooi weer en tot de volgende keer!

Groetjes van Ria

- Challenge AnmaCreatief: challenge 75



6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ria!
    Ik zie me zo al in de koets zitten met de sneeuw, heerlijk!
    Leuke details op je kaart.
    Gelukkig gaat het beter met je man en kleinkind.
    Ongemerkt hebben zulke zorgen dan vaak weerslag op je zelf.
    Zorg goed voor je zelf, en nu tijd voor leuke dingen. Het is 1 dec en dan is de feestmaand begonnen:)Samen genieten met man en familie!
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk bedankt voor je fijne reactie. Ook voor jullie fijne weekend gewenst!
      Groetjes van Ria.

      Verwijderen
  2. Welkom terug,Ria.Fijn dat het weer wat beter gaat met alles.Je hebt een prachtige kaart gemaakt.Leuk model en mooi afgewerkt.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creatie Ria! Fijn dat het weer wat beter gaat..

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met al die mooie mallen.
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, nostalgisch kaartje. Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...