woensdag 13 juli 2016

"op zee"


Hallo allemaal, 

Vandaag plaats ik dit "zeekaartje" met de mooie mallen van Marianne Design.
Wij hopen dat het mooie weer snel komt en dat we lekker kunnen gaan genieten van het zonnetje!
Wat hebben wij deze zomer al veel regen gehad. Was hier echt een wolkbreuk!
Ik begin toch naar de zon te genieten.
Op vakantie gaan zit er dit jaar niet in voor ons.
Wij hebben in het voorjaar de tuin eens goed aangepakt.
Nieuwe bestrating en beplanting.
Het is al met al een schitterende tuin geworden.

De mallen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design en van Joy Crafts.
Het mooie plaatje met de vuurtoren is van Gerda's Hobbyshop.


Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria. 

5 opmerkingen:

  1. Schitterend exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig maritiem kaartje Ria ... prachtige malletjes en een heel leuk modelletje ...
    Tja ik denk dat iedereen al die regen nu wel erg moe wordt ... hopelijk wordt het weer toch beter zodat jullie van de prachtige tuin kunt genieten ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zeekaart,Ria.Leuk model en hele mooie randen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...