woensdag 9 maart 2016

I sea it's your birthday2


Hallo allemaal, 

Vandaag plaats ik deze kaart voor de verjaardag van mijn broer.
Zijn vrouw en hij zijn "weg" van de eilanden en m.n. Vlieland.
Ik heb dan ook een echte zeekaart voor hem gemaakt met diverse mallen.
Het is erg leuk om met mallen te combineren. Is iedere keer weer een uitdaging!

Gebruikte materialen:

- 6002/0312: - designpapier Seashore : Joy
-  6002/0289: - ronde mal: Joy
- 6002/0419: - meeuw: Joy
- 6002/0329: - schelp: Joy
- Vind/014: - anker: - Nellie Snellen
- 6410/0345: - stempel vuurtoren: Joy
- 6410/0099: - tekststempel: Joy
- leuk lint/kant


Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden en lees jullie reacties met veel plezier!

Groetjes van Ria. 

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ria!
    Je hebt de mallen leuk op je kaart gebruikt de stempel met de vuurtoren vind ik toch wel erg mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toepasselijk kaartje heb je voor je broer gemaakt Ria....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je broer Ria. Heel mooi de stempel er nog bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart voor je broer,Ria.Mooi plaatje en superleuk afgewerkt met het bedeltje.Mooi blauw lint.

    Groetjes,Sylvia.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria,
    je hebt een prachtige, maritieme kaart gemaakt, leuk hoe je alles hebt gecombineerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend is je maritieme kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk als je zo'n persoonlijk kaartje kan maken! Heel mooie maritieme kaart!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan, en de verschillende materialen zijn erg mooi gecombineerd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en toepasselijke kaart heb je gemaakt voor je broer Ria. Ik houd wel van de maritieme stijl :-)
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Ria dit kaartje voor je broer ... Super mooi is die maritieme stijl ! Hier word je wel vrolijk van !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...