vrijdag 20 december 2019

Laatste kerstkaart


Hallo allemaal,

Wat is het jaar 2019 snel gegaan!
Vandaag plaats ik de (waarschijnlijk) laatste kerstkaart van dit jaar.
Wij hebben allemaal van alles meegemaakt: ziekte, zorgen, een groot gemis en vele andere dingen....
Het is fijn wanneer je een hobby hebt waar je "Je ei" kwijt kunt.

Ik heb voor deze mal de mooie stermal van Marianne Design gebruikt.
Ook de andere mallen, designpapier en het plaatje zijn van M.D.
Het patroon komt uit het blad van Marianne.


Ik ga nog even verder met een kaart.
Ik wens jullie nog een fijne dag.

Voor alle volgers/bezoekers wens ik jullie Goede Kerstdagen.
Ik hoop voor het oude jaar nog met een kaart op het blog te komen.

Hartelijke groeten,
Ria van Veldhuizen. 

1 opmerking:

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...