maandag 30 december 2019

Laatste kaart 2019 en alle goeds!


Hallo allemaal, vandaag zet ik mijn laatste gemaakte kaart van 2019 op het blog.

Wat is het jaar snel gegaan, met verschillende op en downs.....maar alles is weer goed gekomen, waar wij dankbaar voor zijn..

Wij kunnen terugzien op een prachtige vakantie naar de Baltische Staten en Rusland. Wat was Moskou mooi!

Deze kaart is voor mijn zwager, die hoopt morgen, 31 december, jarig te zijn.
Een kaart voor een man is soms erg moeilijk,  maar deze keer niet.
Mijn zwager moet voor zijn werk altijd netjes in het pak.

Ik zag deze DDBD mal (470.713.737) en ja hoor, ik zag de kaart al voor mij hoe ik hem moest maken.
Het designpapier is van Maja design. Het is een speciale denim-lijn.


Ik wens jullie een goede jaarwisseling en alle goeds voor het komende jaar 2020!
Graag tot de 1e kaart van 2020.

Hartelijke groeten,
Ria van Veldhuizen.

3 opmerkingen:

  1. Een echte mooie mannenkaart Ria. Dit zal je zwager vast leuk vinden. Een voorspoedig 2020.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ria,
    waar heb jij die mal gekocht ?als ik vragen mag m.vr.gr Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ria,
    zou ik mogen weten waar jij die mall gekocht heb .m.vr.gr.Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...