woensdag 5 september 2018

Kerstkaarten


Hallo allemaal,

Na een heerlijke zomer, is het tijd om maar aan de kerstkaarten te gaan beginnen.
Andere jaren heb ik de gang al, maar door de hitte had ik, maar ik denk dat er meerderen zijn geweest die dezelfde mening hadden.

Anja van Laar heeft deze maand schitterende mallen uitgebracht.
En ja, daar kan je niet omheen.


Samen met een lieve hobbyvriendin, ben ik aan de gang gegaan.
Ik had de vierkante mal en zij de ronde uitvoering.

Het zijn erg leuke kaartjes geworden met verschillende uitstraling.
Ik vind de rode knuffel ook erg mooi. Zo vrolijk ....

Verder zijn het allemaal materialen van Marianne Design.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel hobbyplezier!

Groetjes van Ria.

4 opmerkingen:

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...