zaterdag 21 november 2020

Gnooms in kerstsfeer

 


Hallo allemaal, 

Vandaag plaats ik een leuk, gezellig kaartje met gnooms. Het zijn gezellige, kleine kaboutertjes met ontzettend lange baarden.

Dit papier is een nieuwe lijn van Maja designpapier met prachtige kerstkleuren.

Het patroon is van een Facebookclub "de Schatkaart". Iedere maand krijg je een patroon en zo kan je jouw kaart gaan maken. Het is een gezellige club. 


Zo, ik ga weer verder met de kerstkaarten.

Ik wens jullie een goed weekend en graag tot de volgende keer. 

Groetjes van Ria.


4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kerstkaart met een verrassend leuke binnenkant Ria. Ik heb dit blokje ook en een heel leuk idee vind ik dit voor die labels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...