maandag 9 maart 2020

Van harte!


Hallo allemaal,

Na een tijdje een "dipje" te hebben gehad, weer een kaartje van mij op het blog, gemaakt voor mijn oudste broer.

- Ik heb deze kaart gemaakt met de ticketmal van Studio Light, STENCILSL152.
Wat is dit een mooie mal met vele mogelijkheden.
- Verder de mooie mal van Marianne Design,  CR1500.
Ik heb er een schudkaart van gemaakt, dus er zitten leuke steentjes is.
- Het designpapier is van Maja Design, de Denim-lijn.
- Om hem op te pimpen een oud stansje van een oude auto. Ook heb ik plakpareltjes gebruikt.
- De stempel is een "oudje" van Marianne Design.


Ik wens jullie een fijne dag toe en graag tot de volgende keer!

Groetjes van Ria.





1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart Ria. Mooi model en leuk met dat schudgedeelte erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Just for you

Hallo allemaal,  Na ruim 1 jaar plaats ik een kaart op mijn blog. Wat hebben wij toch een nare tijd/jaren met al die coronabeperkingen gehad...